Royal PRO-AM løbene der køres i forbindelse med Copenhagen Historic Grand Prix bliver afviklet i her to halvdele, først er amatør kørerne på banen i et 8 omgange langt løb, derefter overgiver de bilerne til de professionelle kørere, som så også kører 8 omgange med start placeringer der modsvarer amatørenes placeringer i deres løb. Efter disse to runder kunne lørdagens vinderbil kåres, det blev Ford Escort BDA #39 raceren der tilhører Tommy Kjehr. Tommy Kjehr's Ford Escort BDA.. (Foto: Motorsporten.dk)
Desværre har vi her på Motorsporten.dk endnu ikke modtaget navnene på hvilke af de professionelle kørere der deltager i de forskellige biler, derfor er det kun amatør kørerne der er nævnt i disse resultater.
Resultatet af amatør løbet:
|
Pl. |
# |
Kører |
Mærke |
Tid |
Diff. |
Omg. |
|
1 |
39 |
Tommy Kjehr |
Ford Escort BDA |
7:51,100 |
|
8 |
2 |
57 |
Jan Heiselberg |
BMW 2002 tii |
7:54,396 |
+03,296 |
8 |
3 |
72 |
Ralf Oehme |
Porsche 911 ST |
8:06,154 |
+15,054 |
8 |
|
4 |
89 |
Kasper Stoltze |
Ford Mustang 1966 HT |
8:15,200 |
+24,100 |
8 |
5 |
111 |
Tommy Brorsson |
Ford Escort Twin Cam |
8:17,276 |
+26,176 |
8 |
6 |
8 |
Alex Thomsen |
Porsche 911 |
8:18,621 |
+27,521 |
8 |
|
7 |
35 |
Mads Gravlund |
Alfa Romeo GT-AM |
8:19,265 |
+28,165 |
8 |
8 |
32 |
Henrik Sørensen |
BMW 2002 ti |
8:31,143 |
+40,043 |
8 |
9 |
77 |
Lars Eegholm |
BMW 2002 ti |
8:31,733 |
+40,633 |
8 |
|
10 |
3 |
Erik Høyer |
Ford Escort RS 2000 |
8:44,105 |
+53,005 |
8 |
11 |
51 |
Jan Bech Andersen |
Ford Escort RS 1600 |
8:04,177 |
-1 omg. |
7 |
12 |
36 |
Christian Knudsen |
Alfa Romeo GT Am |
8:06,956 |
-1 omg. |
7 |
|
13 |
46 |
Stefan Winquist |
Datsun Fairlady |
6:04,145 |
-2 omg. |
6 |
14 |
16 |
Poul-Erik Jensen |
Ford Escort Mk I |
DNF |
-4 omg. |
4 |
|
Jan Bech Andersen's Ford Escort. (Foto: Motorsporten.dk)
Resultatet af deprofessionelles løb = samlet resultat:
|
Pl. |
# |
Kører |
Mærke |
Tid |
Diff. |
Omg. |
|
1 |
51 |
Jan Bech Andersen |
Ford Escort RS 1600 |
8:00,385 |
|
8 |
2 |
39 |
Tommy Kjehr |
Ford Escort BDA |
8:00,730 |
+00,345 |
8 |
3 |
57 |
Jan Heiselberg |
BMW 2002 tii |
8:01,493 |
+01,108 |
8 |
|
4 |
72 |
Ralf Oehme |
Porsche 911 ST |
8:04,184 |
+03,799 |
8 |
5 |
8 |
Alex Thomsen |
Porsche 911 |
8:07,762 |
+07,377 |
8 |
6 |
35 |
Mads Gravlund |
Alfa Romeo GT-AM |
8:15,461 |
+15,076 |
8 |
|
7 |
46 |
Stefan Winquist |
Datsun Fairlady |
8:16,965 |
+16,580 |
8 |
8 |
89 |
Kasper Stoltze |
Ford Mustang 1966 HT |
8:17,281 |
+16,896 |
8 |
9 |
3 |
Erik Høyer |
Ford Escort RS 2000 |
8:22,097 |
+21,712 |
8 |
|
10 |
32 |
Henrik Sørensen |
BMW 2002 ti |
8:39,164 |
+38,779 |
8 |
11 |
36 |
Christian Knudsen |
Alfa Romeo GT Am |
8:39,462 |
+39,077 |
8 |
12 |
77 |
Lars Eegholm |
BMW 2002 ti |
DNF |
-1 omg. |
7 |
|
13 |
111 |
Tommy Brorsson |
Ford Escort Twin Cam |
3:07,829 |
-5 omg. |
3 |
|
Hr. Nielsen
Læs mere om: Erik HøyerJan HeiselbergRalf OemeTommy KjehrFælledparken08/08/10 - Fælledparken - CHGP |