Frederik Mortensen vinder trods strafbane, foran
Dennis Bannergård og
Carsten Rasmussen.
|
Pl |
Nr |
|
Navn |
Bil |
Omg |
Tid |
Diff |
|
1 |
5 |
|
Frederik Mortensen |
VW Lupo 1,6 GTI |
14 |
17:14,192 |
|
2 |
59 |
|
Dennis Bannergård |
Peugeot 106 Gti |
14 |
17:17,829 |
3,637 |
3 |
8 |
|
Carsten Rasmussen |
Peugeot 207 |
14 |
17:18,467 |
4,275 |
|
4 |
81 |
|
Michael Skipper |
Ford Fiesta 1,6 16v TI-VCT |
14 |
17:20,379 |
6,187 |
5 |
27 |
|
Frederik Vodder |
VW Lupo GTI |
14 |
17:20,469 |
6,277 |
6 |
89 |
|
Sonny Nielsen |
Peugeot 106 GTI |
14 |
17:23,216 |
9,024 |
|
7 |
19 |
|
Kenny Rossen |
Suzuki Swift Sport |
14 |
17:24,935 |
10,743 |
8 |
10 |
|
Søren Helsinghoff Lauridsen |
Suzuki Swift |
14 |
17:31,398 |
17,206 |
9 |
67 |
|
Jesper Bendsen |
Citoen Saxo VTS |
14 |
17:32,335 |
18,143 |
|
10 |
23 |
|
Kenneth Germann Thomsen |
Honda CRX |
14 |
17:42,707 |
28,515 |
11 |
7 |
|
Tue Nielsen |
Peugeot 206 |
14 |
17:48,352 |
34,160 |
12 |
11 |
|
Ole Knudsen |
Peugeot 106 GTI |
14 |
17:48,564 |
34,372 |
|
13 |
58 |
|
Michael Scharstein |
Citroën Saxo VTS |
14 |
17:52,730 |
38,538 |
14 |
13 |
|
Michael Blom |
Toyota Corolla |
14 |
17:53,715 |
39,523 |
15 |
22 |
|
Michael Kofod Chrisensen |
Suzuki Swift Sport |
14 |
18:10,861 |
56,669 |
|
16 |
79 |
|
Brian Jakobsen |
Toyota Corolla Evo 3 |
14 |
18:12,823 |
58,631 |
17 |
25 |
|
Leif Juhl |
Toyota Corolla GTI |
14 |
18:20,626 |
1:06,434 |
|
Ikke fuldførte kørere |
|
|
29 |
|
Jimmy Bob Søgaard Jensen |
Peugeot 106 Rallye |
5 |
6:42,630 |
- 9 Omg |
|
88 |
|
Bernth Stott Jørgensen |
Peugeot 207 |
1 |
1:34,338 |
- 13 Omg |
|
Udelukkede kørere |
|
|
64 |
|
Jakob Juhl Jensen |
Peugeot 106 Gti |
|
|
|
|
Bedste omgang kørt af 5 Frederik Mortensen, 1:11,027
Nr 5 Frederik Mortensen idømt strafbane for trængning af anden deltager
Nr 64 Jakob Juhl Jensen udelukket for ikke at overholde minimumsvægt
Tidtagning og resultatservice af DataPower v/Torben Lund Følg tider og resultater live hos Raceresult.dk
Læs mere om: Frederik MortensenPadborg Park08/05/11 - Padborg Park - 1600 Challenge - DM |