Grand Prix 3   20/05/11

Catalunya - 2. fri træning
- Michael Christensen nummer 14
Nico Müller fra Jenzer Motorsport var den hurtigste kører efter dagens anden fri træning i Grand Prix 3 klassen.
Michael Christensen formåede ikke at placere sig bedre i denne session end i første session.
Nico Müller blev efterfulgt af Rio Haryanto fra Manor Racing og Andrea Calderelli fra Tech 1 Racing - og så lige 3 biler fra Lotus ART teamet i rækkefølge.

Tiderne fra 2. fri træning:
Pos. Kører Team Tid Omg
1. Nico Muller Jenzer Motorsport 01:39.791 13
2. Rio Haryanto Manor Racing 01:39.873 14
3. Andrea Caldarelli Tech 1 Racing 01:39.884 13
4. James Calado Lotus ART 01:40.037 13
5. Pedro Nunes Lotus ART 01:40.040 12
6. Valtteri Bottas Lotus ART 01:40.072 12
7. Adrian Quaife-Hobbs Manor Racing 01:40.117 5
8. Tamas Pal Kiss Tech 1 Racing 01:40.219 14
9. Alexander Sims Status Grand Prix 01:40.303 15
10. Mitchell Evans MW Arden 01:40.312 15
11. Gabriel Chaves Addax Team 01:40.314 8
12. Aaro Vainio Tech 1 Racing 01:40.349 14
13. Matias Laine Manor Racing 01:40.372 12
14. Michael Christensen RSC Mücke Motorsport 01:40.399 12
15. Vittorio Ghirelli Jenzer Motorsport 01:40.426 13
16. Nigel Melker RSC Mücke Motorsport 01:40.449 13
17. Daniel Morad Addax Team 01:40.576 15
18. Nick Yelloly Atech CRS GP 01:40.595 14
19. Marlon Stockinger Atech CRS GP 01:40.624 14
20. Leonardo Cordeiro Carlin 01:40.705 13
21. Lewis Williamson MW Arden 01:40.773 14
22. Simon Trummer MW Arden 01:40.789 14
23. Antonio Felix da Costa Status Grand Prix 01:40.809 16
24. Dominic Storey Addax Team 01:40.912 12
25. Conor Daly Carlin 01:41.079 16
26. Zoël Amberg Atech CRS GP 01:41.280 15
27. Ivan Lukashevich Status Grand Prix 01:41.416 15
28. Luciano Bacheta RSC Mücke Motorsport 01:41.929 7
29. Maxim Zimin Jenzer Motorsport 01:42.021 13

Dons


Læs mere om:
  • Michael Klitgaard Christensen
  • Mücke Motorsport
  • Circuit de Catalunya
  • 22/05/11 - Circuit de Catalunya - Grand Prix 3

  •  
    Reklamer

    Yokohama Advan dæk


    Bruno Hansen Motorsport


    H.I. Auto