Det andet heat i Yokohama 1600 Challenge, vindes af Michael Scharstein foran Dennis Bannergård og
Tue Nielsen.
Michael_Scharstein på den våde Padborg Park (Foto: Motorsporten.dk)
|
Pl |
Nr |
|
Navn |
Bil |
Omg |
Tid |
Diff |
|
1 |
58 |
|
Michael Scharstein |
peugeot 207 |
14 |
19:29,212 |
|
2 |
59 |
|
Dennis Bannergård |
peugeot |
14 |
19:31,468 |
2,256 |
3 |
7 |
|
Tue Nielsen |
Peugeot 206 |
14 |
19:34,209 |
4,997 |
|
4 |
17 |
|
Martin Andersen |
Peugeot |
14 |
19:34,293 |
5,081 |
5 |
8 |
|
Carsten Rasmussen |
Peugeot |
14 |
19:36,674 |
7,462 |
6 |
44 |
|
Niklas Dall Knudsen |
VW Lupo 1,6 GTI |
14 |
19:37,052 |
7,840 |
|
7 |
24 |
|
Tommy Nygaard |
Suzuki |
14 |
19:44,298 |
15,086 |
8 |
9 |
|
Jørgen Worthmann |
Peugeot |
14 |
19:45,754 |
16,542 |
9 |
5 |
|
Frederik Mortensen |
VW Lupo 1,6 GTI |
14 |
19:46,200 |
16,988 |
|
10 |
79 |
|
Brian Jakobsen |
Toyota |
14 |
20:02,478 |
33,266 |
11 |
140 |
|
Henrik Sørensen |
Suzuki |
14 |
20:09,468 |
40,256 |
12 |
10 |
|
Søren Helsinghoff Lauridsen |
Suzuki Swift |
14 |
20:09,938 |
40,726 |
|
13 |
19 |
|
Kenny Rossen |
Suzuki Swift Sport |
14 |
20:10,571 |
41,359 |
14 |
133 |
|
Henrik Knudsen |
Suzuki Swift |
14 |
20:11,697 |
42,485 |
15 |
29 |
|
Jimmy Bob Søgaard Jensen |
Peugeot 106 Rallye |
14 |
20:13,252 |
44,040 |
|
16 |
4 |
|
Poul Rossen |
Peugeot |
14 |
20:55,581 |
1:26,369 |
17 |
66 |
|
Rudi Larsen |
Suzuki Swift 1,6 Sport |
13 |
19:39,129 |
- 1 Omg |
18 |
22 |
|
Michael Kofod Chrisensen |
Suzuki Swift Sport |
13 |
20:33,260 |
- 1 Omg |
|
Ikke fuldførte kørere |
|
|
123 |
|
Steffen Petersen |
Suzuki Swift Sport |
4 |
7:15,951 |
- 10 Omg |
|
Udelukkede kørere |
|
|
67 |
|
Jesper Bendsen |
Citoen Saxo VTS |
|
|
|
|
Hurtigste omgang kørt af nr 5, Frederik Mortensen: 1:20,620
Nr 67, Jesper Bendsen idømt strafbane for trængning af anden deltager
Nr 67, Jesper Bendsen udelukket for ikke at tage strafbane
Tidtagning og resultatservice af DataPower v/Torben Lund Følg tider og resultater live hos Raceresult.dk
Læs mere om: Padborg Park10/06/12 - Padborg Park - 1600 Challenge - DM |